1.Поръчка

Mytoy.bg  приема поръчки по всяко време на седмицата и денонощието и ги обработва всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа. Поръчките се изпращат чрез куриерска фирма „Спиди“ АД и/или Еконт. Поръчки, направени след 17:00 часа се обработват/изпращат на следващия ден. 
Под снимката и описанието на всеки продукт стои бутон „Добави в Количката”. Натискането на този бутон записва избрания продукт във вашата виртуална “Потребителска кошница”. Съдържанието на количката се запазва, докато решите да преминете към покупка на стоките, като преди това може да го редактирате. След като натиснете „Поръчай“, се появява форма за поръчка, която трябва да попълните. Общата стойност включва цената на отделния продукт за един брой и в български лева, ДДС и стойността на доставката. 

С изпращането на поръчката, Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.


След изпращане на поръчката, на посочения от Вас e-mail адрес ще получите съобщение с всички данни за поръчката. Моля проверете дали сте го получили и ако не сте, се свържете с нас. Поръчката се счита за потвърдена при потвърждение по email (автоматично се генерира линк, който клиента получава на своята електронна поща). Клиентът не получава телефонно обаждане за потвърждение на поръчката. 

С получаването на потвърждение на поръчката между Клиента и Доставчика възникват договорни отношения.

Плащане чрез наложен платеж (чрез пощенски паричен превод)

Ние работим с куриерска фирма “Спиди” AD и/или Еконт, която извършва разплащания с наложен платеж чрез пощенски парични преводи (ППП). Поради използването на пощенски паричен превод, ние не прилагаме касов бон от фискално устройство, а само стокова разписка или фактура.

Вместо касов бон, “Спиди” АД и/или Еконт ще Ви издаде разписка за пощенски паричен превод на стойността, която дължите. Това е признат от закона документ, чрез който можете да осчетоводите покупката, а на нас ни позволява (законно) да не издаваме касов бон.

Ето защо е ВАЖНО да запазите тази разписка за пощенски паричен превод – тя заменя касовия бон.


2. Доставка

Доставката на посочен от клиента адрес на територията на РБ България е за сметка на Доставчика, когато поръчаните артикули са на стойност над 100 лв. 
Цената за доставка се изчислява спрямо тарифите на  „Спиди“ АД  за страната. Стоката се изпраща с опция за преглед. 

За поръчки в България – доколкото не е уговорено друго, срокът за доставка на налични стоки е три работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Търговеца. Търговецът си запазва правото да променя срока на доставка, като ви информира за това, при приемане на вашата поръчка. 
За поръчки извън България – доколкото не е уговорено друго, срокът за доставка на налични стоки е между 5 и 15 работни дни, считано след датата на потвърждаване на заявката от Търговеца.
При забавяне на доставката, Търговецът не дължи неустойка на клиента. 
Веднага след предаване на стоката на куриер, Търговецът се освобождава от риска, който се прехвърля върху потребителя/клиента. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик. 
Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. Евентуални повреди, удари и други щети следва да бъдат докладвани незабавно на Търговеца. В случай, че бъде установено наличие на щети, които са се получили при транспортирането на стоката, Търговецът не носи отговорност за гаранционното обслужване на тази стока.
При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Търговецът не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.