ГАРАНЦИЯ ЗА СЪОТВЕТСТВИЕ НА СТОКАТА. РЕКЛАМАЦИИ

Доставчикът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, съгласно разпоредбите на чл. 31 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки.

Всяко несъответствие, което се появи до една година след доставянето на стоките, се счита, че е съществувало при доставянето им, освен ако не се докаже противното, или ако тази презумпция е несъвместима с естеството на стоките или с естеството на несъответствието.

Доставчикът отговаря съгласно посочената законова гаранция спрямо лица, имащи качеството потребител, по смисъла на §6, т.6 от Допълнителните разпоредби на Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки – всяко физическо лице, което във връзка с договорите за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и на договорите за продажба на стоки действа извън рамките на неговата търговска или стопанска дейност, занаят или професия или по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите – всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по смисъла на Закона за защита на потребителите действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.

В случай на такова несъответствие, Потребителят има право на рекламация, като при предявяване на такава, пълният комплект документи (вкл. касов бон/фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта и др. приложими), както и стоката, следва да бъдат изпратени до адрес: България, гр. София, кв. Филиповци, ул. Земеделска 45, 1320

Рекламацията се подава устно или писмено.

Транспортните разходи при изпращане на продукт за гаранционно обслужване се поемат от Доставчика, единствено при условие, че продуктът е изпратен от офис на куриерска фирма Спиди и/или Еконт, до посочения адрес.

В случай, че продуктът бъде изпратен за гаранционно обслужване до друг адрес, различен от посочения и/или не бъде изпратен от офис на куриерска фирма Спиди, транспортните разходи ще са за сметка на Потребителя.

Гаранцията е валидна само за производствени дефекти и несъответствия, съществуващи при доставянето на стоката и появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България. Гаранцията отпада и клиентът заплаща стойността на ремонта (като може да бъде отказано гаранционно обслужване) в случаи на повреди причинени от:

– Неправилна употреба и/или неправилно съхранение.

– Нарушена цялост на гаранционните стикери.

– Идентификационният номер на продукта (IMEI-номер), серийният номер или дата-кодът, ако има такива, са били премахнати, заличени, увредени или са нечетими по какъвто и да е начин.

– Изпускане, удар, приложен натиск, разлети течности.

– Опит за поправка от неоторизирани лица или фирми.

– Използване на зарядни у-ва, батерии и периферни у-ва, различни от приложените в комплекта.

– Неизправности в електрическата мрежа, неправилно включване в електрозахранването, екстремни условия на околната среда или на бързи промени на тези условия, природни бедствия и други форсмажорни обстоятелства.

За неуредените въпроси се прилагат правилата на действащото законодателство.